Heart
Heart
**
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

____________________
دسته بندی

عکس

عکس عاشقانه

فیلم

دموی بازیها

مقالات

چگونه جلوی هک شدن وبلاگ خودرا بگیریم؟

تاریخی

پزشکی

مطلب

فال طالع بینی

ویژگی گروه خونی

مطالب

عاشقانه

مذهبی

علمی

عمومی

جوک اس ام اس

خنده دار

اخبار

ورزشی

جدید

اموزشی

مجله الکترونیکی

بازیها وکامپیوتر

کانتر

داستان

کتابها

کامپیوتر

nod32

آیا میدانید؟

روانشناسی

____________________
آرشیو

خرداد 1391

ارديبهشت 1391

____________________
مطالب اخیر

فروش آی دی گارنا و لول آپ کردن آی دی ها
فروش آی دی گارنا و لول آپ کردن آی دی ها
مطلب ارسالی ازatila
خدایا تو دانی
تاريکي شب
تاريکي شب
در افسانه ها آمده روزي
در افسانه ها آمده روزي
الو سلام منزل خداست؟
الو سلام منزل خداست؟
فصل زرد
فصل زرد
بعد از رفتنت......
شب که مي رسد
داستان
داستان
.......
پنج وارونه
پنج وارونه

____________________
نویسنده

gordan

big hitler

____________________
لینک ها

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

____________________
لینک ها

انجمن تخصصی ماهواره

لیست تمام وبلاگهای لوکس بلاگ

ردیاب خودرو


____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 62463
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

حواشی کامل دیدار دو تیم سپاهان و استقلال؛ خط و نشان رحمتی برای مرزبان، شعارهای هواداران استقلال بر ع

هواداران استقلال علیه سرپرست، سرمربی و کاپیتان استقلال شعار دادند.


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، لیدرهای تیم استقلال که برای حضور در ورزشگاه فولاد شهر قصد داشتند وارد ورزشگاه شوند با ممانعت ماموران حراست ورزشگاه روبرو شدند. این لیدرها برای اینکه بتوانند به ورزشگاه راه پیدا کنند به هتل کوثر محل اقامت تیم استقلال رفتند تا بلکه بتوانند همراه تیم وارد ورزشگاه شوند.


* حدود 11 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و طبق اعلام قبلی تنها 8 درصد ورزشگاه به طرفداران استقلال اختصاص داده شده بود.


* با توجه به اینکه از ساعات ابتدایی ظهر امروز ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده ترافیک روانی در اطراف ورزشگاه فولادشهر دیده می‌شود.


* طرفداران سپاهان با پرچم‌ها و پیراهن‌های یک دست زرد رنگ فضای خاصی را در ورزشگاه ایجاد کردند.


* با وجود اینکه ساعتی پیش اصفهان باران اندکی به خود دید و شاهد هوای ابری بود اما در فاصله کمتر از 2 ساعت به آغاز بازی هوا آفتابی و بدون وزش باد بود.


* تعداد زیادی از طرفداران سپاهان پشت درهای بسته ماندند و ماموران نیروهای انتظامی در حال پراکنده کردن آنها بودند.


* مسئولان برگزارکننده بازی جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت فاصله‌ای را به وسیله داربست برای هواداران سپاهان ایجاد کردند.


* یکی از لیدرهای قدیمی سپاهان پس از سال‌ها به ورزشگاه آمده و مشغول هدایت تماشاگران است.


* در حالی که هواداران استقلال قصد داشتند در قسمت شمالی ورزشگاه که صندلی نیز وجود ندارد مستقر شوند و حتی تعدادی از آنها این کار را انجام دادند اما به یک باره شرایط تغییر کرد و این هواداران از آنجا بیرون رانده و هواداران سپاهان جانشین آن ها شدند.


* زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان ساعت 19:05 وارد زمین شد و برای هواداران زردپوش تیمش دست تکان داد. دقایقی بعد علیرضا مرزبان مربی تیم سپاهان نیز وارد زمین شد و حرکاتی را انجام می داد که همه را به یاد ناصر ابراهیمی می انداخت. مرزبان با حرکات خاص و حرکات دست خود از هواداران می خواست تحرک داشته باشند و همین حرکات باعث شد تماشاگران علیه سرمربی تیم استقلال شعار داده و به کری خواندن مرزبان و مظلومی اشاره می کردند.


* محسن بنگر با گرمکن تیم سپاهان وارد زمین و با استقبال طرفداران تیمش مواجه شد.


* اسکوربورد ورزشگاه در حال پخش تصاویری از بازی های بارسلونا و حرکات نمایشی بازیکنان فوتبال بود. ساعت اسکوربورد ورزشگاه کار نمی کرد.


* علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که بعد از ظهر امروز به اصفهان رسیده بود در اردوی تیمش حاضر شد و مورد استقبال هوادارانی که مقابل هتل کوثر تجمع کرده بودند قرار گرفت.


* غلامرضا بهروان، مجید بصیرت و تعدادی از مسئولان ورزشی اصفهان در جایگاه ویژه حضور دارد.


* هواداران سپاهان در حمایت از رحمان احمدی به او لقب عقاب آسیا می دادند که در همین بین اسکوربورد ورزشگاه هم تصاویری از بازی های ذوب آهن و سپاهان را در لیگ قهرمانان آسیا نشان می داد.


* درحالی که 30 دقیقه به آغاز دیدار دو تیم سپاهان و استقلال باقی مانده کری خاصی بین طرفداران دو تیم به وجود آمده است. هواداران استقلال در حمایت از تیم خود شعارهایی علیه سپاهانی ها سر می دهند و سپاهانی ها هم رفتار متقابلی دارند.



* غلامحسین فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال ساعت 16 در هتل استقلالی ها حاضر شد و از آن ها خواست با قدرت در زمین حاضر شوند. وی اکنون در جایگاه ویژه حضور دارد.


* مهدی رحمتی و رحمان احمدی ساعت 19:40 همزمان وارد زمین شدند که البته هواداران سپاهان نسبت به رحمتی واکنش نشان دادند. هواداران سپاهان علیه رحمتی شعار دادند و رحمان احمدی را تشویق کردند.


* عزیز محمدی رئیس سابق سازمان لیگ برتر در ورزشگاه حضور داشت.


* با توجه به مخالفت AFC مهدی رحمتی نتوانست در سالروز درگذشت ناصر حجازی پیراهن وی را بپوشد.


* آتیلا حجازی به محض ورود به زمین مورد استقبال طرفداران استقلال قرار گرفت.


* بازیکنان دو تیم استقلال و سپاهان ساعت 19:45 وارد زمین شدند. خسرو حیدری با جانواریو، نویدکیا، سید جلال حسینی و مهدی جعفرپور خوش و بش کرد. وی همچنین برای دقایقی با هاشم بیک زاده به خوش و بش پرداخت.


* علیرضا مرزبان به محض ورود به زمین به سمت هنکه مربی آلمانی آبی پوشان رفت و به او خوشامد گفت. پژمان منتظری نیز برای دقایقی با مرزبان به صحبت پرداخت.


* میشائیل هنکه که از حضور پرشور هواداران به وجد آمده با موبایل خود از هواداران فیلم گرفت.


* حنیف عمران زاده به محض دیدن سید جلال حسینی با وی صحبت کرد و حرکات آن ها نشان می داد که در حال کری خوانی برای یکدیگر هستند.


* هواداران سپاهان از شعار دادن علیه مهدی رحمتی دست بردار نبودند و وقتی دروازه بان استقلال به سمت دروازه رفت سپاهانی ها علیه وی بار دیگر شعار دادند و حتی بطری آب هم به سمت وی پرتاب کردند که بطری به تور دروازه برخورد کرد. در این هنگام مسئول تدارکات سپاهان به سمت هواداران دوید و از آن ها خواست بطری آب پرتاب نکنند و شعار ندهند. سید صالحی مهاجم سپاهان نیز از هواداران خواست علیه رحمتی شعار ندهند.


* کرانچار و مرزبان به سمت نیمکت استقلال رفتند که کادرفنی آبی پوشان برخورد سردی با مرزبان داشتند اما پورحیدری با مربی سپاهان صحبت کرد.


* سید صالحی، جعفرپور، بیک زاده و سید جلال حسینی به سمت نیمکت استقلال رفتند. از طرف استقلال هم حمید عزیززاده به سمت نیمکت سپاهان رفت.


* تماشاگران استقلال با شعار "رحمتی حجازی" دروازه بان خود را تشویق کردند.


* در ابتدای مسابقه بین سید جلال حسینی و آرش برهانی درگیری پیش آمد. مدافع سپاهان معتقد بود برهانی به عمد روی او خطا کرده و باید کارت زرد می گرفت.


* به دلیل نشناختن فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال توسط ماموران حراست وی با دشواری توانست به جایگاه ویژه ورزشگاه راه پیدا کند.


* احمد رسولی نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال پس از دقایقی از شروع بازی در ورزشگاه حضور پیدا کرد. او به محض دیدن رحیمی مدیرعامل سپاهان با وی خوش و بش کرد.


* هواداران سپاهان به دلیل ناراحتی یکی از خبرنگاران از گل سپاهان از دست وی عصبانی شدند و با مشت به شیشه های جایگاه خبرنگاران می کوبیدند.

* درحالی که استقلال با نتیجه 2 بر صفر از سپاهان عقب افتاده بود مظلومی تصمیمی برای تعویض نداشت. مهدی رحمتی که متوجه چنین چیزی شد از سرمربی تیم خود خواست علی حمودی را تعویض کند چرا که روحیه او پایین آمده بود؛ اما مظلومی چنین قصدی نداشت.


* همین مسئله باعث ناراحتی شدید رحمتی شد و در شرایطی که می خواست کنار زمین برود تا بگوید وی را تعویض کند؛ عمران زاده، منتظری و تیموریان جلوی رحمتی را گرفتند تا آرام شود. این اتفاقات در حالی رخ می داد که هواداران سپاهان به شدت علیه رحمتی شعار می دادند و او را هو می کردند.


* مهدی رحمتی که از شعارهای داده شده علیه خود ناراحت بود در پایان نیمه اول و در شرایطی که مرزبان مربی سپاهان به هواداران این تیم می گفت علیه رحمتی شعار ندهید، به سمت مربی سپاهان رفت و به او گفت همه این شعارها زیر سر اوست. رحمتی در حالی که به شدت علیه مرزبان موضع گرفته بود با وساطت هم‌تیم هایی خود به سمت رختکن رفت.


* هواداران سپاهان یک صدا علیه مهدی رحمتی شعار می دادند.


* پس از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان مسئولان اداره تربیت بدنی استان اصفهان که کنار رسولی نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال در جایگاه ویژه نشسته بودند خوشحالی کردند و از جای خود بلند شدند و برای هواداران سپاهان هم دست زدند. این در حالی بود که رسولی نژاد از نتیجه ناراحت بود و فقط اطرافیان خود را تماشا می کرد.


* طرفداران تیم سپاهان به سبک تیم های عربی تیم خود را تشویق می کردند.


* رحیمی مدیرعامل سپاهان در جایگاه خبرنگاران حاضر شد و به آن ها خسته نباشید گفت.


* به محض پایان مسابقه سپاهان و استقلال، مربیان استقلال به رختکن رفتند. این در حالی است که علی فتح الله زاده، مدیر عامل استقلال با حالتی مغموم روی صندلی خود نشسته بود.


* مدیران سپاهان بلافاصله پس از پایان بازی لحظاتی برای تیمشان دست زدند.


* رحمتی در حالیکه پس از پایان بازی تیمش مقابل سپاهان با اعضا کادر فنی حریف دست داد و خوش و بش کرد اما از راه دور و با اشاره دست برای علیرضا مرزبان خط و نشان کشید.


* هواداران تیم سپاهان در فولادشهر و اطراف ورزشگاه جشن راه انداخته اند.



* پس از شکست 2 بر صفر استقلال برابر سپاهان شماری از هواداران این تیم علیه مجتبی جباری شعار سر دادند و می‌گفتند بازیکن پولکی نمی‌خواهیم.



* هواداران ناراضی استقلال علیه منصور پورحیدری سرپرست تیم هم شعار دادند و خواهان جدایی او از استقلال شدند.



* استقلالی‌ها همچنین پرویز مظلومی را مربی ترسو دانستند و خواهان جدایی او از استقلال شدند.



* برخی از بازیکنان استقلال در میکس زون در حال مصاحبه بودند که شعارهای هواداران استقلال را شنیدند و جباری هم نسبت به این شعارها واکنش نشان داد.    


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: